تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران – پس از انقلاب تکنولوژی در نحوه زندگی روزمره انسان‌ها، تک تک زمینه‌هایی که شاید قبلا برای همه سخت یا طاقت‌فرسا بودند تک تک مورد تحول قرار گرفتند. از جمله این زمینه‌ها، شستشوی لباس بود. 

برند سامسونگ یک برند آشنا و قابل اعتماد از سال‌های دور برای ایرانیان است، محصولات سامسونگ در زمینه لوازم خانگی خیلی زود توانست اعتماد مشتریان را جذب و جایگاه خودشان را در بازار پیدا و تثبیت کنند.

با وجود کیفیت بالا در محصولات سامسونگ باز هم پس از چند سال کارکرد دستگاه ممکن است برای لباسشویی شما مشکلاتی پیش آمده و برای شما دردسر ساز شود. از مهمترین دغدغه‌ها در این روز‌ها پیدا کردن تعمیرکار و تکنسین متخصص و مورد اعتماد است، فردی که هم تجربه لازم را برای تعمیر داشته باشد و هم مورد اعتماد و امین باشد.

در شرکت امداد خدمات شما درگیر با همچین دغدغه‌هایی مواجه نیستید. تمامی تکنسین‌های امداد خدمات دوره دیده و کاملا باتجربه بوده و کلیه خدمات تعمیر در امداد خدمات دارای گارانتی ضمانت یکساله می‌باشد.

امداد خدمات
1 سال ضمانت خدمات
امداد خدمات
هزینه شفاف ابتدای کار
امداد خدمات
تسویه پس از تعمیر
امداد خدمات
استفاده از قطعات اصل
امداد خدمات
اعزام سریع تعمیرکار
الو جانم
درخواســت آنـــلاین اعزام تعــــمیرکـــار
تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در غرب تهران

تمامی مناطق تهران از جمله مناطق غربی تحت پوشش خدمات رسانی مجموعه امداد خدمات می‌باشد. مهم نیست در کجای تهران ساکن باشید، برای تعمیر لباسشویی سامسونگ خود در تهران کافیست تا با شماره‌های ما تماس گرفته و به به کارشناسان ما مشکل خود را شرح دهید. تیم تکنسین‌های ما سریعا به محل مورد نظر شما آمده و خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شما را انجام دهند.

گفتنی‌ست که کلیه خدمات تعمیرات در محل شما قابل انجام است و این ویژگی تعمیر در منزل چندین مزیت برای شما دارد؛ اول اینکه درگیر دردسرها و هزینه‌های حمل و نقل نمی‌شوید. دوم اینکه در حین فرآیند حمل و نقل گاها به دنبال حمل بی‌دقت توسط برخی شرکت‌ها، لباسشویی دچار ضربه و آسیب فیزیکی بیشتر شده و به شما خسارت مالی و زمانی بیشتری وارد می‌کنند.

 البته لازم به ذکر است که برخی از مشکلات و تعمیرات نیاز به تجهیزات تخصصی‌تر داشته و ممکن است که تکنسین تشخیص دهد که واقعا انتقال لباسشویی شما به تعمیرگاه و مغازه او ضروریست.

مناطق مختلف غرب تهران که تحت پوشش خدمات ما هستند، مناطقی مانند:

شهرک غرب ، سعادت آباد ، تهران ویلا ، پونک ، صادقیه ، شهرک گلستان ، شهرک اکباتان ، جنت آباد ، شهران ، وردآورد ، تهران‌سر ، چیتگر ، دهکده المپیک ، ستارخان ، سه‌راه تعاون (شهر زیبا) ، بلوار فردوس و… تمامی مناطق دیگر تهران بزرگ
نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

با وجود تکنسین‌ها و مراکز تعمیرات لوازم خانگی رنگارنگ، اعتماد به هر تکنسینی راحت نمی‌باشد. بسیاری از تعمیرکاران تخصص لازم را نداشته و باعث خسارات زمانی و مادی به شما و لباسشویی شما خواهند شد. در واقع گاهی پیش می‌آید برای تعمیر لباسشویی سامسونگ خود اقدام می‌کنید و تعمیرکار هم دستگاه را برسی می‌کند اما بعلت تجربه کم دچار تشخیص اشتباه شده و با تعویض فطعه‌ی اشتباه به شما ضرر مادی وارد کرده و وقت شما را نیز تلف می‌کنند.

از دیگر نفاط قوت مجموعه هوم کارا ضمنانت یکساله برای کلیه خدمات تعمیر به مشتریان عزیز می‌باشد. که طبق آن درصورتی که هرگونه مشکلی طبق گارانتی برای قطعه تعمیر شده تا یکسال آینده پیش بیاید کلیه‌ی خدمات تعمیر برای شما رایگان خواهد بود. وجود همچین ضمانت‌نامه‌ای در شرکت امداد خدمات نشان‌دهنده تجربه تکنسین‌ها  و اصالت قطعات مورد استفاده در تعمیرات ما می‌باشد.

تمامی سرویبس‌های خدماتی برای لباسشویی سامسونگ در امداد خدمات ارائه می‌شود، از سرویس‌های مربوط به تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب ماشین لباسشوییسرویس لباسشویی 
المنتپمپ تخلیه 
تایمربرد الکترونیکی 
لاستیک دربکمک فنر 
هیدرواستارتشیربرقی 
میکروسوئیچبلبرینگ 
سه نظام موتور 
دیگپانل 
شفتخرطومی دیگ 
دربفیوز 
جکشیشه 

هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

نصب ماشین لباسشویی

 350/000 الی 455/000 تومان

سرویس لباسشویی

330/000 الی 495/000 تومان

المنت

440/000 الی 735/000 تومان

شیربرقی

395/000 الی 730/000 تومان

برد الکترونیکی

با توجه به نوع و میزان خرابی قطعات برد متغیر است.

لاستیک درب

485/000 الی 1/490/000 تومان

کمک فنر

485/000 الی 880/000 تومان

هیدرواستارت

300/000 الی 800/000 تومان

میکروسوئیچ

300/000 الی 800/000 تومان

کاسه نمد و بلبرینگ

1/200/000 الی 2/350/000 تومان

سه نظام

900/000 الی 1/500/000 تومان

دیگ

700/000 الی 1/300/000 تومان

پانل

با توجه به مدل و نوع ماشین لباسشویی متغیر است.

شفت

650/000 الی 1/200/000 تومان

خرطومی دیگ

190/000 الی 330/000 تومان

فیوز

با توجه به نوع فیوز متغیر است.

جک

530/000 الی 740/000 تومان

شیشه

380/000 الی 690/000 تومان

ماشین لباسشویی دوقلو

120/000 الی 160/000 تومان

درب

400/000 الی 1/000/000 تومان

پمپ تخلیه

تعویض پمپ: 490/000 الی 1/000/000 تومان

نصب پمپ: 160/000 الی 220/000 تومان

 

ایاب و ذهاب و کارشناسی

120/000 الی 160/000 تومان

تایمر

تعمیر تایمر مکانیکی: 490/000 الی 865/000 تومان

تعویض تایمر مکانیکی: 940/000 ای 1/850/000 تومان

باز کردن و نصب تایمر: 120/000 الی 230/000 تومان

موتور

موتور لباسشویی (دسته دوم): محاسبه بر اساس قیمت روز موتور می باشد.

موتور (فابریک: ذغالی، دیجیتالی و …): محاسبه بر اساس قیمت روز موتور می باشد.

تعمیر برد لباسشویی سامسونگ

تعمیر برد لباسشویی سامسونگ

برد یکی از مهمترین قطعات در لباسشویی می‌باشد. در صورت اختلال یا خرابی در برد لباسشویی سامسونگ عملا فعالیت لباسشویی امکان پذیر نخواهد بود. خرابی برد لباسشویی به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیوفتد؛ از جمله نوسانات برق که در ایران بسیار رایج است. در طی این نوسان‌ها خازن‌های برد دچار اختلال شده و به برد آسیب‌های جدی وارد می‌شود.

از دیگر دلایل خرابی برد ورود آب به داخل دستگاه است، این ورود می‌تواند در اثر خرابی یکی از قطعات لباسشویی باشد. دیگر موردی که در اینطور موارد دیده شده این است که شوینده مناسبی برای شستشو انتخاب نشده و همین باعث تولید کف زیاد شده و ورود کف به داخل دستگاه و برد اصلی سبب ایجاد مشکل شده است.

البته گاهی پیش می‌آید که این اشکال در برد اصلی به دلیلی اتفاق می‌افتد که معمول نیست و آن هم این‌ است که مقدار زیادی لباس با وزن بالا در لباسشویی می‌گذارند و این وزن زیاد به لباسشویی سامسونگ فشار آورده و موجب خرابی آن می‌شود، حتما باید به ظرفیت هر لباسشویی در مقدار وزن قابل تحمل توجه کرد. خرابی برد یک خرابی جدی و مهم است و نیاز است که به سرعت به آن رسیدگی شود، در صورت هر گونه مشکل با برد لباسشویی خود با کارشناسان امداد خدمات تماس حاصل فرمایید.

ارورهای لباسشویی سامسونگ

بعنوان متداول‌ترین مشکلات و ارورهای لباسشویی سامسونگ نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

( براساس تجربیات تکنسین‌های امداد خدمات و هوم کارا )

ارور C4 یا E4

مشکل ورود آب به لباسشویی سامسونگ

این ارور که گاهی با کد ارور C4 و گاهی نیز با کد ارور E4 نمایش داده می‌شود، زمانی اتفاق می‌افتد که مشکل ورود آب به دستگاه وجود داشته باشد. ممکن است این مشکل به‌علت جدا شدن لوله آب و یا مسدودی آن اتفاق افتاده باشد. گاهی رسوبات در لوله آب موجب این مسدودی می‌شود که با رفع انسداد آن این ارور رفع خواهد شد.

ارور E2

مشکل در تخلیه آب لباسشویی سامسونگ

در این ارور شما متوجه خواهید شد که مشکلی در تخلیه آب لباسشویی سامسونگ شما وجود داشته و نیاز به تخلیه آب موجود در دستگاه دارید، معمولا در این شرایط مشکل از سمت پمپ تخلیه لباسشویی بوده که باید تکنسین با تجربه پس از برسی شرایط تعمیر و تعویض آن‌را فراهم کند.

ارور DE

اشکال در درب ماشین لباسشویی سامسونگ

مشکل در درب لباسشویی موجب می‌شود که این ارور نمایش داده شود. باز و بسته کردن با فشار و ضربه دیده درب لباسشویی اصلی‌ترین دلیل آسیب به آن و نمایش پیدا کردن این ارور است. البته ممکن است این ارور به دلیل نقص در برد هم به شما نمایش داده شود، لذا لازم است که صحت درب لباسشویی شما برسی شود و در صورت سالم بودن آن، اشاره این ارور به برد لباسشویی شماست.

ارور AE

 مشکل در اتصال بردهای MAIN و SUB با برد اصلی

زمانی که اتصال برد اصلی لباسشویی شما با بردهای MAIN و SUB لباسشویی سامسونگ شما دچار اختلال باشد این کد ارور به شما نمایش داده می‌شود، این خرابی از خرابی‌های مهمی است که با قطعات و اجزای حساس سر و کار دارد و شما باید سریعا با تکنسین‌ها و کارشناسان امداد خدمات تماس حاصل فرمایید.

ارور LE

شناسایی نشتی آب در لباسشویی سامسونگ

در لباسشویی ممکن است در بسیاری نقاط دستگاه نشتی رخ دهد، زمانی که این ارور به شما نمایش داده می‌شود به این معناست که سنسورهای لباسشویی وجود یک نشتی آب را در دستگاه شناسایی کرده است. البته اختلال در سنسور نشتی‌یاب هم ممکن است دلیل این خطا باشد. بهتر است در مواقعی که با این ارور مواجه شدین با تکنسین‌های امداد خدمات تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی‌ کنند.

ارور E3 و OE

سرریز شدن لباسشویی سامسونگ از کف

اگر شما به میزانی بیش از حد درون لباسشویی سامسونگ شوینده بریزید، کف زیادی تولید شده و باعث سرریز شدن آن از لباسشویی شما می‌شود، در چنین مواقعی باید سریعا لباسشویی را از برق بیرون بکشید و یک دقیقه صبر کنید، پس از روشن کردن لباسشویی باید پمپ تخلیه آن روشن شده و مشکل شما رفع گردد. در صورت فعال نشدن پمپ تخلیه دستگاه، این قطعه دچار اختلال بوده و باید توسط تعمیرکار برسی و تعمیر گردد.

ارور IE و 1E

کمبود آب مورد نیاز برای شستشو

هنگامی که آب مورد نیاز لباسشویی سامسونگ شما برای شستشو تامین نباشد، این ارور به شما نمایش داده می‌شود. این مشکل ممکن از در صورت انسدادهای جزئی در لوله ورودی آب و یا اختلال در قطعاتی که میزان آب را متعادل و تنظیم می‌کنند و یا خرابی سنسور سطح آب برای دستگاه شما پیش بیاید. در صورت مواجه شدن با این ارور لطفا هر چه سریع‌تر با امداد خدمات تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

سرویس و خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیرات تخصصی انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و غیر اتوماتیک، تعمیر و تعویض قطعات معیوب، ترمیم ایرادهای عملکردی دستگاه، رفع مشکل نشت آب، ترمیم روشن نشدن و خاموش شدن ناگهانی لباسشویی، پاک سازی فیلترها و لوله های تخلیه، رفع مشکل تمیز نشدن لباسها، رفع لرزش ماشین لباسشویی، رفع مشکل وجود برق در بدنه ماشین، تعمیر کلیدهای از کار افتاده دستگاه، تعمیرات هیدرواستات، رفع مشکل جوش آمدن آب در ماشین لباسشویی، برطرف کردن صداهای غیر عادی، تعمیرات تخصصی بلبرینگ و دینام، ترمیم یا تعویض موتور، تعویض قطعات از رده خارج با نمونه های اورجینال، نصب صحیح و اصولی انواع ماشین لباسشویی، تعمیرات در محل و … بخشی از خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به شمار می روند.

سوالات متداول

بله، تمامی خدمات نمایندگی شامل گارانتی 6 ماهه خواهند بود و چنانچه در طی این مدت مشکلی که شما برای برطرف کردن آن با نمایندگی تعمیرات تماس گرفته بودید مجددا اتفاق بیفتد کارشناسان ما موظف هستند تا بدون دریافت هیچ هزینه ای در محل شما حضور پیدا بکنند و مشکل را رفع کنند.

تمامی هزینه های مربوط به خدمات انجام شده و ایاب و ذهاب تکنسین ها زیر نظر مستقیم اتحادیه می باشد و به هیچ عنوان هزینه اضافه دیگری دریافت نخواهد شد.

پس از اولین ارتباط شما با کارشناسان ما و ثبت آدرس و اطلاعات شما در سامانه یکپارچه، ظرف نیم ساعت پس از پایان ارتباط تلفنی شما، تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و پس از هماهنگی با شما، زمان دقیق حضورش در محل شما مشخص خواهد شد. لذا کارشناسان به هیچ عنوان بدون هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه نخواهد کرد.