تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران – با گذشت زمان تکنولوژی هر چه بیشتر وارد زندگی مردم شد و تاثبر فوق العاده ای بر میزان راحتی زندگی در زمنیه‌های عموم گذاشت. یکی از این زمینه‌ها شستشوی لباس است که به لطف تکنولوژی و الکترونیک دیگر به معنای سابق خود نیست.

با خلق شدن ماشین لباسشویی تمامی سختی‌های شستشوی لباس از بین رفته و دیگر بعنوان یک کار مشقت بار به‌حساب نمی‌آبد. با گدشت سا‌ل‌ها لباسشویی هم مانند یخچال عضو ثابت و جدایی ناپذیر خانه‌ها شده وطبیعتا خانه‎‌های ایران هم خارج از این شرایط نیستند.

و اما برند ال جی، برندی که سال‌هاست کیفیت خود را اثبات کرده و در بازارهای جهانی لوازم خانگی که بسیار داغ و پر رقابت است، جایگاه خود را پیدا و تثبیت کرده است؛ برندی که در ایران نیز از سال‌های دور دارای بازار مخصوص به خود وبوده و توانسته اعتما و اطمینان مردم ایران را نیز به خود جلب کند.

هیچ کسی نمی‌توان منکر کیفیت لوازم خانگی ال جی شود چون همه از میزان فروش و ماندگاری این برند در مارکت جهانی باخبرند اما به هر حال هر دستگاه الکترونیکی روزی دچار مشکل می‌شود و لوازم خانگی هم از این قانون پیروری می‌کند.

اگر می‌خواهید برای تعمیر لباسشویی ال جی در تهران اقدام کنید لازم به ذکر است که تیم متخصصین و تعمیرکاران امداد خدمات آماده‌اند که با تشخیص دقیق و عیب یابی صحیح برای کشف مشکل ماشین لباسشویی شما اقدام کرده و آن را تعمیر کنند، گفتنی است که تعمیرات شرکت امداد خدمات کاملا تضمینی بوده و در آن از قطعات اصلی استفاده می‌گردد.

امداد خدمات
1 سال ضمانت خدمات
امداد خدمات
هزینه شفاف ابتدای کار
امداد خدمات
تسویه پس از تعمیر
امداد خدمات
استفاده از قطعات اصل
امداد خدمات
اعزام سریع تعمیرکار
الو جانم

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

مهم نیست که در شرق تهران ساکن باشید یا غرب آن، در شمال تهران زندگی کنید یا جنوب آن، تیم تعمیرکاران شرکت امداد خدمات آماده است تا سریعا خود را به محل شما رسانده و لباسشویی ال جی شما را تعمیر کند. 

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران از خدمات و سرویس‌های مجموعه امداد خدمات بوده که براحتی قابل بوسیله تماس یا درخواست در سایت در دسترس می‌باشد. لازم به ذکر است که کلیه سرویس‌های تعمیر در امداد خدمات با ضمانت کیفیت ارائه می‌شود.

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

مشهد از کلان شهرهای پر جمعیت ایران بوده و محصولات ال جی در حوزه لوازم خانگی خصوصا لباسشویی‌‎های ال جی در این شهر فروش بسیار بالایی دارد. شاید بسیاری از عزیزانی که خارج از پایتخت زندگی می‌کنند و از یکسری امکانات و متخصصین محروم‌اند با خودشان فکر کنند که برای اگر لوازم خانگی منزلشان دچار مشکل شد متخصصین اصلی همگی در تهران حضور داشته و به آن‌ها دسترسی ندارند یا اگر ماشین لباسشویی‌شان خراب شد فکر کنند برای تعمیر لباسشویی ال جی در تهران فقط متخصص وجود دارد، اما اینطور نیست!

تیم امداد خدمات با حضور فعال در شهر مشهد مقدس تمامی خدمات لازم در حوزه تعمیرات لوازم خانگی علی الخصوص تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد را به مشتریان محترم ارائه می‌نماید.

تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

با اینکه کرج همسایه فعلی و تکه‌ای از تهران در قدیم بوده اما کمبود تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه در حوزه لوازم خانگی در این شهر به چشم می‌خورد. از طرفی به هر فردی برای تعمیرات نمی‌توان اعتماد کرد، جدا از اصل امانت هر کسی توانایی، مهارت و تجربه لازم را برای تشخیص صحیح و دقیق علت خرابی لباسشویی شما نداشته و ممکن است با تشخیص اشتباه برای شما هزینه‌های اضافی بتراشد.

از این جهت تیم امداد خدمات برای تعمیر لباسشویی ال جی در کرج به کمک شما خواهد آمد تا نیازی به افراد کم تجربه در کرج نداشته و یا به دنبال تعمیر لباسشویی ال جی در تهران نباشید. گفتنی‌ست که تعمیر لباسشویی ال جی شما در منزل انجام خواهد شد و نیازی به حمل و جا‌به جایی آن نیست.

اجرت تعویض قطعات لباسشویی ال جی

نصب ماشین لباسشویی

350/000  تومان

سرویس لباسشویی

270/000 تا 330/000  تومان

المنت ماشین لباسشویی

350/000 تا 680/000  تومان

پمپ تخلیه لباسشویی

385/000 تا 685/000  تومان

تایمر مکانیکی ماشین لباسشویی

385/000 تا 585/000  تومان

تایمر الکترونیکی ماشین لباسشویی

485/000 تا  785/000  تومان

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی

*متغیر به نوع خرابی

لاستیک درب ماشین لباسشویی

300/000 تا  1/200/000  تومان

کمک فنر ماشین لباسشویی

300/000 تا  550/000  تومان

هیدرواستارت ماشین لباسشویی

300/000 تا  800/000  تومان

شیربرقی ماشین لباسشویی

290/000 تا  600/000  تومان

میکروسوئیچ ماشین لباسشویی

300/000 تا  800/000  تومان

بلبرینگ لباسشویی

900/000 تا  1/500/000  تومان

سه نظام ماشین لباسشویی

900/000 تا  1/500/000  تومان

موتور لباسشویی

400/000 تا  1/700/000  تومان

دیگ لباسشویی

700/000 تا  1/300/000  تومان

پانل ماشین لباسشویی

*متغیر به مدل دستگاه

شفت لباسشویی

650/000 تا  1/200/000  تومان

خرطومی دیگ لباسشویی

1/200/000 تا  2/500/000 تومان

درب لباسشویی

400/000 تا  1/000/000  تومان

فیوز ماشین لباسشویی

*متغیر به نوع فیوز

جک ماشین لباسشویی

350/000 تا  530/000  تومان

شیشه ماشین لباسشویی

380/000 تا  690/000  تومان

ماشین لباسشویی دوقلو

85/000 تومان

کارشناسی و عیب یابی لباسشویی

عیب یابی و کارشناسی در محل: 85/000 تومان

ایاب و ذهاب

ایاب و ذهاب: 25/000 تا  35/000  تومان

تعمیر لباسشویی ال جی در منزل

وقتی صبحت از تعمیرات می‌شود؛ از مهمترین دغدغه‌های مشتریان این است که آیا برای تعمیر دستگاه خود نیاز به جابه‌جایی آن دارند یا نه. اما دیگر نیازی به نگرانی نیست، اگر میخواهید از خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در تهران استفاده کنید و دغدغه حمل و نقل فکر شما را مشغول کرده لازم است بدانید که تیم متخصصین و تعمیرکاران شرکت امداد خدمات تمامی مراحل تعمیر را در منزل خودتان برایتان انجام خواهد داد، لازم به ذکر است که این خدمات تعمیر در محل صرفا مخصوص لباسشویی نبوده و تعمیر یخچال در تهران هم در محل تعیینی شما انجام خواهد شد.

تعمیر لباسشویی در منزل از دو جهت اهمیت دارد:

اول » هزینه‌‎های حمل و نقل

دوم » احتمال آسیب فیزیکی و ضربه به ماشین لباسشویی حین حمل

  • کاهی ممکن است در شرایط استثنا و در صورت وقوع مشکلات مهم به جهت استفاده از تجهیزات پیشرفته‌تر تعمیرکار نیاز به انتقال لباسشویی شما داشته باشد اما در حالت کلی و پیش‌فرض تمامی مراحل تعمیر در منزل خودتان انجام خواهد شد.

از سرویس‌های مربوط به تعمیر لباسشویی ال جی در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و راه اندازی لباسشویی در محل
  • سرویس دوره ای لباسشویی
  • جرمگیری لباسشویی
  • ریگالژ و تنظیم پایه ها
  • تست کامل لباسشویی به کمک سرویس مود
  • عیب یابی و رفع کد خطاها و ارورها
  • آپدیت برنامه ماشین لباسشویی
  • تعمیر / تعویض برد لباسشویی
  • تعمیر تایمر و موتور ساعت لباسشویی
  • تست کامل سیم کشی لباسشویی
  • تعویض میکروسوئیچ لباسشویی
  • تعمیر / تعویض پمپ لباسشویی
  • تعویض الستیک و خرطومی های لباسشویی
  • اوراق مونتاژ دیگ لباسشویی
  • تعویض کمک فنر و رفع لرزش لباسشویی
  • ترمیم / تعویض قطعات پالستیکی
  • تعویض دستگیره، زه و شیشه لباسشویی
  • تعویض و ریگالژ تسمه لباسشویی

بررسی شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی

قسمت عقب ماشین لباسشویی ال جی را بررسی کنید که شیلنگ تخلیه آب ماشین لباسشویی خم نشده و یا از جای خود خارج نشده باشد.
اگر ماشین لباسشویی به عقب رانده شود و شیلنگ تخلیه در پشت آن در معرض فشار قرار گیرد، شیلنگ تخلیه لباسشویی ممکن است خم شده باشد و جریان ورود و خروج آب نتواند به درستی انجام شود.
مطمئن شوید که شیلنگ تخلیه مستقیم باشد و هیچ چیزی داخل آن گیر نکرده باشد، هنگامی که شلنگ تخلیه مستقیم و خالی باشد، یک بار آن را بشویید تا مطمئن شوید کد خطای ماشین لباسشویی ال جی از جلوی پنل LG OE پاک شده است.

البته این یکی از راه های بر طرف کردن این خطا می باشد و برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی می بایست افراد مجرب عیوب را بررسی نمایند.
مجموعه خدمات سرویس با داشتن کارشناسان مجرب در سریع ترین زمان و کمترین هزینه در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

بعنوان متداول‌ترین مشکلات و خرابی‌های لباسشویی ال جی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

(براساس تجربیات تعمیرکاران امداد خدمات و هوم کارا)

تعمیر برد لباسشویی ال جی ​
تعمیر یخچال در تهران

برد مهمترین قطعه لباسشویی بوده و تمامی اتفاقات را کنترل می‌کند، در واقع این قطعه فرمان‌های صادر شده از سوی دکمه استارت و تایمر را کنترل کرده و به نوعی، در اجرای تمامی این فرمان ها نقش دارد.

این قطعه از خازن‌ها و فیوز‌های بسیار ظریف و حساس ساخته شده که با کوچک ترین مشکلی، به شدت آسیب می‌بیند. نوسان برق و اختلال در برد، باعث از کار افتادن بخش اصلی برد و در نتیجه سوختن آن خواهد شد. 

خرابی برد ماشین لباسشویی علائم مختلفی از جمله موارد زیر دارد:

  • نمایش ارورهای نادرست

  • خاموش و روشن شدن لباسشویی در حین کار

  • استشمام بوی سوختگی
  •  قطع و وصل صفحه نمایش

تیم تعمیرکاران امداد خدمات با تجربه بالایی که در این زمینه دارد براحتی می‌‎تواند مشکلات مربوط به تعمیر برد لباسشویی ال جی  شما را رفع کند، کافیست درخواست تعمیر خود را در وب‌سایت ثبت کرده یا با شماره 09377601485 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر برد لباسشویی ال جی ​
هزینه تعمیر برد لباسشویی ال جی ​

تعمیر برد لباسشویی ال جی و هزینه‌های مربوط به آن کاملا به میزان زمانی که برای آن صرف می‌شود بستگی دارد.

یعنی باید مورد برد شما توسط متخصصین ما برسی شده و تعیین قیمت کاملا به عمق خرابی و طبیعتا زمان لازم برای تعمیر برد بستگی دارد.

تعمیر درب لباسشویی ال جی ​
تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

خرابی درب لباسشویی از مشکلات متداول بین مشتریان است و تا دلیل آن را ندانیم نمی‌توانیم برای تعمیر درب لباسشویی ال جی اقدام کنیم. معمولا خرابی‌ درب ماشین لباسشویی به دلایل زیر رخ می‌دهد:

  • عدم تخلیه آب

  • فعال بودن قفل کودک لباسشویی ال جی

  • ایراد در میکروسوئیچ و قفل درب

  • عدم اتمام چرخه شستشو

  • فرسودگی لولای درب

  • شکستگی دستگیره درب

  • ایراد در قطعه سوئیچ فشار

در صورت بروز هرگونه مشکلی شما می‌توانید با تیم ما برای تعمیر درب لباسشویی ال جی هماهنگ شوید.

سوالات متداول

بله، تمامی خدمات نمایندگی شامل گارانتی 6 ماهه خواهند بود و چنانچه در طی این مدت مشکلی که شما برای برطرف کردن آن با نمایندگی تعمیرات تماس گرفته بودید مجددا اتفاق بیفتد کارشناسان ما موظف هستند تا بدون دریافت هیچ هزینه ای در محل شما حضور پیدا بکنند و مشکل را رفع کنند.

تمامی هزینه های مربوط به خدمات انجام شده و ایاب و ذهاب تکنسین ها زیر نظر مستقیم اتحادیه می باشد و به هیچ عنوان هزینه اضافه دیگری دریافت نخواهد شد.

پس از اولین ارتباط شما با کارشناسان ما و ثبت آدرس و اطلاعات شما در سامانه یکپارچه، ظرف نیم ساعت پس از پایان ارتباط تلفنی شما، تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و پس از هماهنگی با شما، زمان دقیق حضورش در محل شما مشخص خواهد شد. لذا کارشناسان به هیچ عنوان بدون هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه نخواهد کرد.

درخواســت آنـــلاین اعزام تعــــمیرکـــار