تعمیر ظرفشویی بوش در تهران

تعمیر ظرفشویی بوش در تهران – این روزها ظرفشویی عضو جدایی ناپذیر هر خانه و آشپزخانه‌ای است. ظرفشویی در طی سال‌ها توانست جایگاه خود را در خانه‌ها تثبیت کند. کارهای طاقت فرسایی مانند ظرف شستن که برای خانه‌دارها سخت بود، امروزه یک کار راحت و به سادگی فشار دادن چند دکمه است.

برند بوش که توانسته کیفیت و ماندگاری لوازم خانگی خود را در بازارهای جهانی اثبات کند، اینبار وارد بازار داغ لوازم خانگی ایران شده و چند سالی است که توجه ایرانی‌ها را به خود جلب کرده است.

با وجود کیفیت بالای این محصول، بازم هم ممکن است پس از مدتی اختلال و یا خرابی‌ برای شما پیش بیاید که در آن صورت باید با تکنسین‌های متخصص تماس بگیرید، مشکلی که در این زمینه وجود دارد بحث تخصص تکنسین‌هاست.

یک تکنسین بی تجربه ممکن است با تشخیص اشتباه خود قطعه‌ای را تعویض کند که اصلا ارتباطی با مشکل ندارد و برای شما هزینه‌های مالی و زمانی بتراشد. البته بماند که امین و مورد اعتماد بودن تکنسین هم مطرح است که خودش داستان مفصلی است.

برای تعمیر ظرفشویی بوش در تهران را با تیم امداد خدمات تماس بگیرید، پس از تماس شما، کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد و  مزایای زیادی شامل حال شما خواهد شد، از جمله این مزایا می‌توان به استفاده از قطعات اورجینال ، تعمیر در منزل و ضمانت یکساله کیفیت تعمیرات اشاره کرد.

امداد خدمات
1 سال ضمانت خدمات
امداد خدمات
هزینه شفاف ابتدای کار
امداد خدمات
تسویه پس از تعمیر
امداد خدمات
استفاده از قطعات اصل
امداد خدمات
اعزام سریع تعمیرکار
الو جانم
درخواســت آنـــلاین اعزام تعــــمیرکـــار
تعمیر ظرفشویی بوش در تهران

تعمیر ظرفشویی بوش در شمال تهران

اگر ساکن شمال تهران هستید و ظرفشویی بوش دارید نیازی نیست تا دغدغه پیدا کردن نمایندگی بوش را در شمال تهران داشته باشید، امداد خدمات در هر نقطه از مناطقی شمالی تهران که باشید به سرعت برای شما تکنسین متخصصی را اعزام می‌کند تا مشکل شما را پس از عیب‌یابی رفع نماید. پس از تماس با کارشناسان ما سوالاتی درباره مشکل و نوع و برند دستگاهتان از شما پرسیده می‌شود که درمورد شما ظرفشویی بوش است، بعد از 24 تا 48 ساعت تکنسین به محل شما اعزام خواهد شد.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در فرمانیه

فرمانیه از مناطق شمالی تهران بوده و جزئی از منظقه 1 شهری تهران بزرگ می‌باشد. کلیه سرویس‌های تعمیرات لوازم خانگی بوش مخصوصا ظرفشویی آن ارائه می‌شود. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در فرمانیه نیازی به حمل دستگاه شما ندارد و در محل انجام می‌شود. از مزایای تعمیر در محل این است که از هزینه‌های حمل کالا خلاص شده و دیگر نگرانی بابت صدمه فیزیکی به ظرفشویی خود را حین حمل و نقل ندارید.

مفتخریم که اعلام کنیم ساکنین محترم تمامی مناطق شمال تهران سرویس‌های امداد خدمات را با سرعت‌ و کیفیت بسیار بالا بهره‌مند خواهند بود. از مناطق شمال تهران که تحت پوشش تعمیر ظرفشویی بوش در تهران می‌باشند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجریشنیاورانقلهکدروس
زرگندهجمارانازگللویزان
مینی سیتیسوهانکحسین‌آبادمبارک‌آباد
اقدسیهزعفرانیهآجودانیهمحمودیه
فرمانیهکامرانیهداودیهدزاشیب
جردنالهیهاوینظفر
درکهونکشریعتیپاسداران
نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در تهران

با وجود اینکه برند بوش در بازار ایران به نسبت دیگر برندها تازگی دارد، اما بسیاری خودشان را متخصص تعمیرات لوازم آن و نمایندگی رسمی آن می‌خوانند، درصورتی که هر کسی توانایی و تخصص لازم را برای تعمیر ندارد. جدا از این مسائل اصل امانت هم هست که نمی‌توان به هر تعمیرکاری اعتماد کرد. در امداد خدمات تمامی تکنسین‌ها آموزش دیده و با چندین سال تجربه می‌باشند و از طرفی شرکت ما صرفا یک نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش ساده نیست، کلیه خدمات تعمیر در امداد خدمات با ضمانت یکساله کیفیت ارائه می‌شود، این یعنی تا یکسال اگر قطعه تعمیری توسط ما دچار اشکال و یا خرابی شود بصورت رایگان در امداد تعمیرات آن انجام خواهد شد. این ضمانت قدرتمند از تکیه بر تخصص تکنسین‌های ما و اصالت فطعات مورد استفاده ما نشات می‌گیرد. 

اگر مشکل با لباسشویی بوش خود هم دارید می‌توانید برای تعمیر لباسشویی بوش در تهران با ضمانت 1 ساله با امداد خدمات در تماس باشید.

تمامی سرویبس‌های خدماتی برای ماشین ظرفشویی بوش در امداد خدمات ارائه می‌شود، از سرویس‌های مربوط به تعمیر لباسشویی بوش در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی بوشتعویض شیلنگ اتصالات ماشین ظرفشویی بوش 
تعویض پمپ ماشین ظرفشویی بوشتعویض لاستیک درب ماشین ظرفشویی بوش 
تعویض میکروسوئیچ و قفل درب ظرفشویی بوشتعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بوش 
تعویض المنت ماشین ظرفشویی بوشتعویض سنسور آب ماشین ظرفشویی بوش 
تعویض فیلتر و پروانه پمپ ظرفشویی بوش 
هزینه تعمیر ظرفشویی بوش

هزینه تعمیر ظرفشویی بوش در تهران

تعویض شیربرقی

 490/000 الی 790/000 تومان

تعویض شیلنگ اتصالات

150/000 الی 350/000 تومان

تعویض پمپ

450/000 الی 690/000 تومان

تعویض لاستیک درب

 250/000 الی 390/000 تومان

تعویض میکروسوئیچ و قفل درب

250/000 الی 950/000 تومان

تعویض پمپ تخلیه

490/000 الی 890/000 تومان

تعویض المنت

 700/000 الی 3/500/000 تومان

تعویض سنسور آب

190/000 الی 490/000 تومان

تعویض فیلتر و پروانه پمپ

150/000 الی 190/000 تومان

ایاب و ذهاب و کارشناسی

120/000 الی 160/000 تومان

هیت پمپ ظرفشویی بوش مانند قلب ما عمل میکند و وظیه پمپاژ آب را به بازو های سبد را دارد علاوه بر پمپاژ آب وظیفه گرم کردن آب را نیز دارد.

هیت پمپ ظرفشویی بوش از دو بخش تشکیل شده است موتور و المنت. هیت پمپ یکی از قطعات پیشرفته ظرفشویی بوش است که عمل کرد شگفت انگیزی دارد که در هنگام پمپاژ آب همزمان نیز آب را گرم میکند.

مجموعه امداد خدمات با گردهم آوری متخصصین مجرب تعمیر ظرفشویی بوش تمامی خدمات را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده ایم.

ارورهای ظرفشویی بوش

بعنوان متداول‌ترین مشکلات و ارورهای ظرفشویی بوش نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

( براساس تجربیات تکنسین‌های امداد خدمات و هوم کارا )

ارور E09 یا F09

خرابی هیتر و فن گرمایشی

جزو ارورهای پر تکرار در ظرفشویی‌های بوش ارور E09 یا همان F09 می‌باشد که معمولا در انتهای کار شستشو نمایش داده می‌شود. هنگام پیش آمد این ارور، اگر ظرف‌ها را بعد از شستشو چک کنید؛ آن‌ها را چرب و کثیف مشاهده می‌کنید. در واقع این ارور مربوط به اشکال فنی در هیتر و فن گرمایی ماشین ظرفشویی بوش است که تا زمانی که هیتر آن تعمیر نشود؛ شستشوهای ظرقشویی بوش شما کیفیت لازم را نخواهد داشت.

ارور E15 یا F15

ورود آب به کف دستگاه

می‌توان این ارور را در دسته ارورهای متداول ظرفشویی بوش دانست. اگر این ارور را می‌بینید یعنی آب ظرفشویی به کف دستگاه رسیده و برد اصلی این خطر را شناسایی کرده است. این ارور در شرایط زیر اتفاق می‌افتد:

  1. برگردانده شدن آب از فاصلاب
  2. ورود بیش از حد آب به مخزن
  3. سوراخ شدن بدنه دستگاه
  4. کف کردن بیش از حد مواد شوینده
  5. پارگی شلنگ خروجی آب
  6. خرابی آب پاش
  7. سوختگی یا خرابی برد
ارور E24 یا F24

عدم تخلیه کامل آب ماشین ظرفشویی

این ارور ظرفشویی بوش زمانی اتفاق می‌افتد که ظرفشویی شما با مشکل عدم تخلیه کامل آب مواجه شده باشد و زمانی که شما پس از این ارور درب ماشین ظرفشویی خود را باز کنید با مقداری آب کثیف مواجه خواهید شد.

در صورت مواجه شدن با این ارور باید موارد زیر برسی گردند:

  1. شلنگ تخلیه
  2. پمپ آب
  3. گرفتگی فاضلاب
  4. تمیزی فیلتر خروجی آب
  5. برد
ارور E01 یا F01

گرم نشدن آب دستگاه تا دمای شستشو

زمانی که این ارور را بر روی نمایشگر لباسشویی بوش خود می‌بینید به این معنی است که آب به دمای مناسب شستشو نرسیده و لباسشویی بوش شما آماده شستشو نمی‌باشد، در صورت بروز این ارور باید موارد و احتمالات زیر را برسی کرده و در نظر داشت:

  1. خرابی برد
  2. خرابی هیتر
  3. خرابی سنسور دما
ارور E05 یا F05

مشکل گرم شدن آب و پر نشدن مخزن آب دستگاه

هنگامی که آب ماشین لباسشویی گرم نشده باشد و یا مخزن دستگاه پر نشده باشد این ارور اتفاق می‌افتد. مهمترین علل وقوع این ارور به خرابی برد، شیربرقی و برخی از سنسورهای ماشین ظرفشویی می‌باشد.

ارور E06 یا F06

مشکلات مربوط به درب ماشین ظرفشویی

اگر درب لباسشویی بوش شما دچار مشکل یا اختلالی باشد این ارور را در نمایشگر دستگاه خود مشاهده می‌کنید. تا وقتی که این ارور را رفع نکنید لباسشویی شما قابل استفاده نخواهد بود. این ارور در شرایط زیر ممکن است پیش بیاید:

  1. باز بودن درب ماشین ظرفشویی
  2. خرابی میکروسوئیچ
  3. چیدمان نادرست ظروف
  4. خرابی برد
  5. قطع بودن اتصالات داخلی

که البته اگر باز بودن درب ظرفشویی و چیدمان نادرست ظروف دلیل این ارور باشد؛ نیازی به اطلاع به متخصص نیست و با تغییر وضعیت فعلی ارور رفع می‌شود.

ارور E11 یا F11

عدم تطبیق دمای آب ظرفشویی با دمای تنظیم شده

این ارور می‌تواند در صورتی که جدی گرفته نشود آسیب‌های جدی و بیشتر به لباسشویی بوش شما وارد کند. زمانی که دمای آب از دمای تنظیمی توسط شما بالاتر برود شما این ارور را می‌توانید در نمایشگر خود مشاهده کنید، این ارور ممکن است به علل زیر اتفاق بیوفتد:

  1. خرابی ترموستات
  2. خرابی برد
  3. سوختن محافظ‌های امنیتی سنسور
ارور E02 یا F02

گرم نشدن آب ظرفشویی و عدم آمادگی دستگاه

این ارور کد هم به مشکل و ناتوانی لباسشویی بوش شما در گرم کردن آب برای شستشو اشاره می‌کند. اگر توجهی به این ارور نکنید هم می‌توانید فرآیند شستشو را آغاز کنید،اما در پایان فرآیند لباس‌های شما چرک و کثیف خواهد بود، بنابراین ضروری است که تکنسین‌های با تجربه امداد خدمات را در جریان مشکل لباسشویی خود قرار دهید. از اصلی‌ترین علل این ارور می‌توان خرابی سنسور و هیتر گرمایشی ماشین ظرفشوییرا نام برد.

ارور E21 یا F21

مشکل عدم تخلیه آب در ظرفشویی

این خطا جزو ارورهای مهم لباسشویی بوش است که دلیل آن اشکال در تخلیه آب دستگاه می‌باشد. این مشکل می‌تواند باعث شود تا در اتمام شستشو لباس های شما خیس باشد و احتمالا به‌علت اسکال یا نقص در یکی از قطعات تخلیه آب اتفاق بیوفتد. از مهمترین دلایل این ارور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پمپ تخلیه
  2. فیلتر آب
  3. شلنگ تخلیه
  4. گرفتگی فاضلاب
  5. خرابی برد

سوالات متداول

بله، تمامی خدمات نمایندگی شامل گارانتی 6 ماهه خواهند بود و چنانچه در طی این مدت مشکلی که شما برای برطرف کردن آن با نمایندگی تعمیرات تماس گرفته بودید مجددا اتفاق بیفتد کارشناسان ما موظف هستند تا بدون دریافت هیچ هزینه ای در محل شما حضور پیدا بکنند و مشکل را رفع کنند.

تمامی هزینه های مربوط به خدمات انجام شده و ایاب و ذهاب تکنسین ها زیر نظر مستقیم اتحادیه می باشد و به هیچ عنوان هزینه اضافه دیگری دریافت نخواهد شد.

پس از اولین ارتباط شما با کارشناسان ما و ثبت آدرس و اطلاعات شما در سامانه یکپارچه، ظرف نیم ساعت پس از پایان ارتباط تلفنی شما، تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و پس از هماهنگی با شما، زمان دقیق حضورش در محل شما مشخص خواهد شد. لذا کارشناسان به هیچ عنوان بدون هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه نخواهد کرد.