نصب و تعمیر کولر گازی در تهران

مرکز تعمیر و نصب کولر گازی در تهران

  • شرکت امداد خدمات مرکز تعمیر انواع کولر گازی:
  • کولر گازی جنرال                  کولر گازی GENRAL
  • کولر گازی اوجنرال                کولر گازی OGENRAL
  • کولر گازی ال جی                 کولر گازی LG
  • کولر گازی سامسونگ            کولر گازی SAMSUNG
  • کولر گازی تراست                  کولر گازی TRUST
  • کولر گازی میتسوبیشی          کولر گازی MITSOBISHI
  • کولر گازی تی سی ال            کولر گازی TCL
  • کولر گازی هایسنس               کولر گازی HISENSE
  • کولر گازی پاناسونیک              کولر گازی PANASONIC
  • کولر گازی گری                      کولر گازی GREE
  • کولر گازی توشیبا                   کولر گازی TOSHIBA
  • کولر گازی مدیا                       کولر گازی MIDEA
  • کولر گازی کنوود                     کولر گازی KENWOOD
  • کولر گازی بوش                      کولر گازی BOSCH
  • کولر گازی تک الکتریک             کولر گازی TEC ELECTRIC  
  • کولر گازی زیمنس                   کولر گازی SIEMENS 
  • کولر گازی دایکین                    کولر گازی DAIKIN
  • است که میتواند انواع خدمات نصب و تعمیر را به شما ارایه کند.
امداد خدمات
1 سال ضمانت خدمات
امداد خدمات
هزینه شفاف ابتدای کار
امداد خدمات
تسویه پس از تعمیر
امداد خدمات
استفاده از قطعات اصل
امداد خدمات
اعزام سریع تعمیرکار
الو جانم
سرویس و تعمیر کولر گازی

سرویس و تعمیر کولر گازی

سرویس کولر گازی یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. متاسفانه فرهنگ استفاده در ایران در زمینه ی نگهداری از کولرهای گازی هنوز جا نیافتاده تا جایی که شاهد این هستیم سرویس کردن این دستگاه ها گاها چندین سال به تعویق می افتد و این امر منجر به خسارت های ثانویه به کولر می شود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهد داوری می کنید.

اموزش تعمیر کولر گازی در تهران

شرکت در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی می تواند مهارت های عملی و دانش علمی شما را در این کار تقویت نموده و آموزش تعمیرات کولر گازی از صفر تا صد را فراگیرید. مرکز تعمیر امداد خدمات با سابقه ای درخشان اقدام به برگزاری دوره تعمیرات کولر گازی در تهران می نماید و علاوه بر آن امکان شرکت در کلاس های آموزشی تعمیر کولر گازی به صورت آنلاین و برای افرادی که امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند وجود دارد.

 

تعمیر کولر گازی در بازار تهران

جهت تعمیر کولرگازی خود در بازار تهران باید حتما با ما در امداد خدمات تماس بگیرید تا ابتدا به شما مشاوره های لازم داده شود و در صورتی که نتوانستید کار سرویس کولرگازی را انجام دهید ، سپس ما برای شما تعمیرکار کولرگازی میفرستیم. تعمیر کولرگازی نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی از نحوه استقرار پنل داخلی و خارجی کولرگازی، لوله کشی های توکار کولر گازی و سایر انواع لوله کشی ها، اتصالات شیلنگ کندانسور و رطوبت زدایی سیستم، عایق بندی لوله های مبرد یا گاز، تست نشتی گاز و شارژ اولیه گاز کولرگازی دارد. به علاوه، داشتن این اطلاعات به تنهایی کافی نبوده و حتما تجربه قبلی نصب اسپیلت کولرگازی نیز می بایست به آن اضافه شود. تذکر: در صورت نصب کولرگازی به صورت اشتباه، مشکلاتی چون افزایش مصرف برق، سر و صدای زیاد، نشتی گاز، خنک نکردن کولرگازی، پرتاب آب به همراه باد و مشکلات که می تواند بهای سنگینی برای شما داشته باشد، رخ خواهد داد. به همین دلیل بهترین نصاب کولر گازی یا تکنسین های متخصص نصب کولر گازی را تنها در امداد خدمات می توانید بیابید. کارشناسان خبره و باتجربه امداد خدمات هیچ جای نگرانی بابت نصب صحیح کولر گازی تهران و سرویس کولرگازی و تعمیر تخصصی و حرفه ای کولر گازی را برای شما مشتریان گرامی و عزیز باقی نمی گذارند.

 

نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران

نمایندگی تعمیرات کولر گازی دارای شعب متعددی در سطح شهر تهران و مناطق مختلف آن است. تعدد این شعب باعث می شود که در صورت بروز هرگونه مشکل و نیاز به خدمات تعمیر کولر گازی، به راحتی با مراجعه به نزدیک ترین شعبه، مشکل دستگاه شما حل شود. همچنین در کوتاه ترین زمان، تکنسین متخصص امداد خدمات برای تعمیرات دستگاه به محل شما مراجعه خواهد کرد. این مجموعه دارای شعبه هایی در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران است که می تواند در سریع ترین زمان ممکن، خدمات مربوطه را به مشتریان خود ارائه نماید. کلیه خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی  در سریع ترین زمان، با قطعات اصل و گارانتی معتبر انجام می شود.

هزینه نصب و تعمیرات کولر گازی

4- هزینه تعویض سنسور یونیت داخلی

300/000 تا 600/000  تومان

3- هزینه شستشوی پنل های داخلی و خارجی

500/000 تا  600/000  تومان

2- هزینه شستشوی فیلترهای کولرگازی

300/000 تا  600/000  تومان

1- هزینه سرویس کامل کولرگازی

500/000 تا  800/000  تومان

هزینه تعمیر کمپرسور کولر گازی

1/000/000 تا  5/000/000  تومان

قیمت تعویض برد اسپلیت

300/000 تا  800/000  تومان

هزینه تعویض خازن کولرگازی

400/000 تا  800/000  تومان

5- قیمت رفع نشتی گاز و وکیوم کامل

500/000 تا  2/000/000  تومان

تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران

در صورتی که کولر گازی اجنرال شما دارای کارت گارانتی شرکتی بوده و تاریخ آن نگذشته است، می توانید در صورت بروز مشکل، از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی رسمی این برند برای محصولات خود استفاده نمایید. اما اگر به دلایل مختلف از جمله مفقود شدن کارت گارانتی، نداشتن کارت و یا تمام شدن تاریخ اعتبار آن، نمی توانید از خدمات پس از فروش کولر گازی اجنرال خود استفاده کنید، بهتر است با یک نمایندگی مجاز و مطمئن تماس بگیرید و مشکل دستگاهتان را مطرح کنید.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی اجنرال امداد خدمات می تواند تمامی خدمات مربوط به تعمیر کولر گازی را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد. برای اینکه از این خدمات استفاده کنید، می توانید با شماره های این نمایندگی تماس بگیرید و از خدمات مجموعه امداد خدمات در منزل خود بهره مند شوید.