تعمیر لباسشویی بوش در تهران

تعمیر لباسشویی بوش در تهران – بازار لوازم خانگی بازاری داغ و پر تنش است. تنها برندهایی در این بازار شکوفا می‌شوند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تمامی نیازهای کاربران را برطرف نماید.

برند بوش از معتبرترین برندهای موجود در بازار و ساخت کشور آلمان بوده که به تازگی در ایران هم جایگاه خود را پیدا کرده است؛ اما هر وسیله الکترونیکی ممکنه از روزی نیاز به تعمیر داشته باشد و کیفیت بالای آن فقط زمان تعمیر را به تاخیر می‌اندازد.

زمانی که اختلال یا خرابی برای لباسشویی بوش شما پیش می‌آید، اولین چیزی که ذهن شما را درگیر می‌کند این است که چطور یک تکنسین متخصص با تجربه و مورد اعتماد برای تعمیر لباسشویی خودتان پیدا کنید. 

خب این سوال خوب و بجایی است، چون بسیاری از تکنسین‌ها حتی اگر امین هم باشند، تخصص کافی را ندارند و با تشخیص اشتباه خود برای شما هزینه مالی و زمانی می‌تراشند.

اما اگر بخواهید تعمیر لباسشویی بوش در تهران را با تیم امداد خدمات انجام دهید، خواهید دید که مزایای زیادی شامل حال شما خواهد شد، از جمله این مزایا می‌توان به استفاده از قطعات اورجینال ، تعمیر در منزل و ضمانت یکساله کیفیت تعمیرات اشاره کرد.

امداد خدمات
1 سال ضمانت خدمات
امداد خدمات
هزینه شفاف ابتدای کار
امداد خدمات
تسویه پس از تعمیر
امداد خدمات
استفاده از قطعات اصل
امداد خدمات
اعزام سریع تعمیرکار
الو جانم
درخواســت آنـــلاین اعزام تعــــمیرکـــار
تعمیر لباسشویی بوش در تهران

راهنمای تعمیر لباسشویی بوش

خرابی لباسشویی بوش ممکن است حالت‌های متفاوتی داشته باشد و طبیعتا راه حل‌های متفاوتی نیز خواهد داشت. برخی از ارورهای لباسشویی بوش قابل حل شدن توسط شما هستند اما اکثر آن‌ها نیاز به تکنسین متخصص و با تجربه دارد. در صورت هر گونه مشکل در لباسشویی بوش خود با امداد خدمات تماس گرفته و کارشناسان ما را از جزئیات با خبر کنید تا شما را کاملا راهنمایی کنند و به‌سرعت تعمیرکاران با تجربه را به منزل شما بفرستند.

ازمزایای خدمات تعمیر شرکت امداد خدمات تعمیر در محل است که نتنها باعث می‌شود از شر هزینه‌های مازاد حمل و نقل خلاص شوید، بلکه موجب می‌شود تا آسیب‌های فیزیکی موجود در حمل و نقل به ماشین لباسشویی شما وارد نشود. البته گاهی برخی از تعمیرات نیاز به تجهیزات پیشرفته‌تر دارند که در صورت صلاحدید تکنسین، شاید لازم باشد که ماشین لباسشویی شما به تعمیرگاه منتقل شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تهران

با اینکه برند بوش یک برند به نسبت تازه‌تری در ایران است اما بسیاری از تعمیرکاران خودشان را نمایندگی محصولات بوش دانسته و خود را متخصص تمامی امور لوازم خانگی بوش معرفی می‌کنند. اما در امداد خدمات شما با خیال راحت می‌توانید لباسشویی بوش خود را بدست تعمیرکاران آموزش دیده‌ای که سال‌ها تجربه تعمیرات دارند سپرده و از بابت امین بودن و تخصص آن‌ها کاملا مطمئن باشید.

یکی از ایرادات تعمیرکاران کم تجربه این‌است که با تشخیص اشتباه و تعویض قطعه بی ربط به مشکل باعث ضرر مالی به شما خواهند شد، در صورتی که در امداد خدمات ضمن استفاده از قطعات اصلی توسط تکنسین‌های دوره دیده، ضمانت یکساله کیفیت تعمیر به شما داده می‌شود. این ضمانت به این معناست که در صورتی که هرگونه مشکلی برای قطعه تعمیر شده تا یکسال بعد از تعمیر بیوفتد، شرکت امداد خدمات تمامی امور تعمیرات آن قطعه را رایگان برای شما انجام خواهد داد.

تمامی سرویبس‌های خدماتی برای ماشین لباسشویی بوش در امداد خدمات ارائه می‌شود، از سرویس‌های مربوط به تعمیر لباسشویی بوش در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب ماشین لباسشویی بوشسرویس لباسشویی بوش 
المنتپمپ تخلیه 
تایمربرد الکترونیکی 
لاستیک دور دربکمک فنر 
هیدرواستارت شیربرقی 
میکروسوئیچبلبرینگ 
سه نظام موتور 
دیگپانل ماشین لباسشویی 
شفت لباسشوییخرطومی دیگ 
درب لباسشوییفیوز ماشین لباسشویی 
جک ماشین لباسشوییشیشه 
هزینه تعمیر لباسشویی بوش

هزینه تعمیر لباسشویی بوش در تهران

نصب ماشین لباسشویی

 350/000 الی 455/000 تومان

سرویس لباسشویی

330/000 الی 495/000 تومان

المنت

440/000 الی 735/000 تومان

شیربرقی

395/000 الی 730/000 تومان

برد الکترونیکی

با توجه به نوع و میزان خرابی قطعات برد متغیر است.

لاستیک درب

485/000 الی 1/490/000 تومان

کمک فنر

485/000 الی 880/000 تومان

هیدرواستارت

300/000 الی 800/000 تومان

میکروسوئیچ

300/000 الی 800/000 تومان

کاسه نمد و بلبرینگ

1/200/000 الی 2/350/000 تومان

سه نظام

900/000 الی 1/500/000 تومان

دیگ

700/000 الی 1/300/000 تومان

پانل

با توجه به مدل و نوع ماشین لباسشویی متغیر است.

شفت

650/000 الی 1/200/000 تومان

خرطومی دیگ

190/000 الی 330/000 تومان

فیوز

با توجه به نوع فیوز متغیر است.

جک

530/000 الی 740/000 تومان

شیشه

380/000 الی 690/000 تومان

ماشین لباسشویی دوقلو

120/000 الی 160/000 تومان

درب

400/000 الی 1/000/000 تومان

پمپ تخلیه

تعویض پمپ: 490/000 الی 1/000/000 تومان

نصب پمپ: 160/000 الی 220/000 تومان

 

ایاب و ذهاب و کارشناسی

120/000 الی 160/000 تومان

هزینه تعمیر برد لباسشویی بوش

هزینه تعمیر برد لباسشویی بوش

برد اصلی لباسشویی از مهمترین قطعاتی ست که در لباسشویی وجود دارد و گاهی ممکن است دچار اختلال یا مشکلات جدی شود. برد از آن دسته قطعاتی است که باید در صورت داشتن هرگونه اختلال به‌سرعت توسط تکنسین برسی و تعمیر گردد. گاهی برد لباسشویی بوش به دلیل ورود آب به دستگاه دچار اختلال و مشکلات جدی می‌شود، گاهی هم به دلیل استفاده حجم زیاد شوینده و یا شونده نامناسب، کف مازاد تولید شده به داخل دستگاه نفوذ کرده و به برد آسیب می‌زند. البته در مواردی (هرچند کم) دیده شده که حجم و وزن بالای لباس‌‎هایی که داخل لباسشویی ریخته شده این فشار را به تجهیزات داخلی دستگاه به‌خصوص برد وارد کرده و به آن آسیب می‌زند.

میزان زمان لازم برای تعمیر کاملا متغیر و وابسته به میزان خرابی برد است و طبیعتا هزینه تعمیر برد لباسشویی بوش شما نیز به میزان خرابی برد و زمانی که تکنسین برای تعمیر برد ماشین لباسشویی شما صرف می‌کند دارد.

ارورهای لباسشویی بوش

بعنوان متداول‌ترین مشکلات و ارورهای لباسشویی بوش نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

( براساس تجربیات تکنسین‌های امداد خدمات و هوم کارا )

ارور E18

مشکل عدم تخلیه آب لباسشویی

زمانی که این ارور اتفاق می‌افتد نشان‌دهنده این است که مشکلی در تخلیه آب لباسشویی شما وجود داشته و لباس‌های شما خیس مانده‌اند. این مشکل ممکن است به دلایل متفاوتی پیش بیاید، از جمله این دلایل خرابی پمپ تخلیه است. ممکن است در صورت خرابی پمپ تخلیه و یا مسدودی مسیر و لوله تخلیه، آب درون ماشین لباسشویی بوش شما خارج نشده باشد و لباس‌هایتان خیس مانده باشند. در صورتی که با این ارور مواجه شدید و در کل برای تعمیر لباسشویی بوش در تهران با امداد خدمات تماس بگیرید.

ارور E31 یا F31

اختلال در تخلیه آب لباسشویی

این ارور هم مانند ارور E31 مربوط به تخلیه آب ماشین لباسشویی بوده و بسته به مدل لباسشویی شما ممکن است هر کدام نمایش داده شود. در صورت مشاهده این کد ارور باید با تکنسین‌های متخصص امداد خدمات تماس بگیرید تا کارشناسان ما قدم به قدم شما را راهنمایی کنند.

ارور E00

 پیغام UPDATE EROR

این پیام زمانی برای شما نمایش داده می‌شود که نیاز به نصب مجدد برنامه و یا چک کردن پروگرم‌ها باشد. در صورت وقوع این ارور باید تکنسین متخصص در محل حضور پیدا کرده و رفع ارور نرم‌افزاری را برای شما انجام دهد.

ارور E17

مشکل ورود آب به لباسشویی بوش

اگر آب به لباسشویی بوش وارد نشود یا میزان آب وارد شده کم باشد این ارور نمایش داده می‌شود. علت این ارور می‌تواند مشکل در لوله ورودی آب و مسدودی آن باشد. رسوب موجود در آب باعث مسدودی لوله یا ورودی لباسشویی می‌شود، در صورت وقوع این ارور می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا سریعا تکنسین متخصص را به محل شما اعزام کنند.

ارور E20 و یا F20

اختلال ناگهانی در سیستم گرمایشی 

اختلال در سیستم گرمایشی موجب نمایش این ارور می‌شود. در صورت وفوع این ارور ماشین لباسشویی را خاموش و روشن کنید، اگر ارور رفع نشد باید با تکنسین‌های امداد خدمات در تماس باشید را مشکل شما را رفع کنند، واگر نه شستشوی لباس‌های شما بدرستی و تمیز انجام نخواهد شد.

ارور E61 یا F61

اختلال در سیم کشی داخلی، میکروسوئیچ درب یا برد الکترونیکی

زمانی که با این ارور مواجه می‌شوید که مشکلی در سیم‌کشی داخلی، میکروسوئیچ یا برد الکترونیکی ماشین لباسشویی بوش شما وجود داشته باشد، در این زمان باید:

  • مدار سیم کشی و قفل درب لباسشویی بوش شما به دقت بررسی گردد.
  • برد الکترونیکی ماشین لباسشویی نیز برسی شود.

در صورت مشاهده این ارور می‌توانید با کارشناسان امداد خدمات تماس بگیرید.

ارور E34 یا F34

خرابی میکروسوئیچ درب یا برد الکترونیکی

این کد خطا هم مانند ارور E61 می‌باشد و با توجه به مدل دستگاه شما ممکن است هر کدام از آن‌ها برای شما نمایش داده شود. درصورت مشاهده این ارور با کارشناسان ما در تماس باشید تا سریعا تعمیرکاران با تجربه برای تعمیر لباسشویی بوش شما اعزام شوند.

صدای زیاد ماشین لباسشویی بوش

  • قبل از هر اقدامی، باید مکان نصب لباسشویی را به دقت بررسی کنید.
  • ماشین لباسشویی باید روی یک سطح صاف قرار گیرد.
  • محل ماشین لباسشویی خود را با استفاده از صفحات پایین ماشین تراز کنید.
  • به آرامی واشر را به جلو بکشید و با دقت به شلنگ تخلیه نگاه کنید.
  • در صورت وجود پارگی یا پوسیدگی باید برای تعویض با تعمیرگاه ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید.
  • باید داخل ماشین لباسشویی خود را به دقت بررسی کنید. علت صدای زیاد می تواند یک جسم خارجی گیر کرده در محفظه داخلی باشد.
  • برای برداشتن اشیا از ابزار تیز استفاده نکنید.
  • در برخی موارد، صدای لباسشویی ممکن است به دلیل نقص فنی در پمپ تخلیه، موتور یا تسمه باشد.
  • تعمیر یا تعویض این قطعات را به تکنسین های تعمیرگاه ماشین لباسشویی بوش بسپارید.

سوالات متداول

بله، تمامی خدمات نمایندگی شامل گارانتی 6 ماهه خواهند بود و چنانچه در طی این مدت مشکلی که شما برای برطرف کردن آن با نمایندگی تعمیرات تماس گرفته بودید مجددا اتفاق بیفتد کارشناسان ما موظف هستند تا بدون دریافت هیچ هزینه ای در محل شما حضور پیدا بکنند و مشکل را رفع کنند.

تمامی هزینه های مربوط به خدمات انجام شده و ایاب و ذهاب تکنسین ها زیر نظر مستقیم اتحادیه می باشد و به هیچ عنوان هزینه اضافه دیگری دریافت نخواهد شد.

پس از اولین ارتباط شما با کارشناسان ما و ثبت آدرس و اطلاعات شما در سامانه یکپارچه، ظرف نیم ساعت پس از پایان ارتباط تلفنی شما، تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و پس از هماهنگی با شما، زمان دقیق حضورش در محل شما مشخص خواهد شد. لذا کارشناسان به هیچ عنوان بدون هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه نخواهد کرد.